Računarni sustav za jednostavnije upravljanje i gospodarenje otpadom

Svi potrebni obrasci

Temelj aplikacije za upravljanje otpadom su zakonski propisi koji reguliraju to područje. Aplikacija je uvijek usklađena sa zadnjim izmjenama zakona i pravilnika te sadrži sve potrebne obrasce za proizvođače ili posjednike otpada. Unos podataka je pojednostavljen jer se podaci upisuju centralno na jednom mjestu a potrebni obrasci zajedno s izračunima se generiraju automatski. Svi obrasci iz prethodnih razdoblja se čuvaju na serveru uz redoviti backup za maksimalnu sigurnost podataka i jednostavan pregled u budućnosti.


Kvalitetan set alata koji olakšava posao i neprestano je ažuriran.

Sigurnost i pristup

Aplikacija ima napredan sustav privilegija koji omogućuje svakom zaposleniku uvid u potrebne podatke ali i onemogućuje mu pristup podacima za koje nema ovlaštenje za pregled ili unos. Privilegije se dodjeljuju za tvrtke ili lokacije a moguće je podesiti i prilagođeni sustav privilegija koji najbolje odgovara ovlastima u Vašoj tvrtci. Aplikacija radi veće sigurnosti koristi dvostupanjsku autentifikaciju a backupi svih podataka se rade na dnevnoj bazi. Rješenje je moguće izvesti i tako da je pristup moguć samo iz lokalne mreže tvrtke uz podešavanje VPN-a.

Sustav autentifikacije korisnika razvijen je tako da se korisniku mogu dodjeliti točno one ovlasti koje su potrebne.

Podaci dostupni svugdje

Od sada ne morate trčati u ured da biste dovršili neki započeti posao ili poslali neki dokument klijentu. Uz našu aplikaciju podaci su vam dostupni ma gdje se nalazili a pregledavati i uređivati se mogu sa svih popularnih uređaja uključujući i pametne telefone i tablete. Ostanite povezani i u toku ma gdje bili. Mobilna verzija aplikacije daje vam ekspresan uvid u podatke i obrasce na uređajima koje stalno imate sa sobom.


Ponesite sve podatke sa sobom kamo god idete, budite u toku i onda kada niste prisutni u uredu.

Pomoć koja olakšava posao

Posao se obavlja brže uz napredan sustav pomoći koji Vam nudi potrebne informacije baš onda kada ih trebate, pri upisu i pregledu podataka. Objašnjenja pojedinih polja i oznaka, usklađena s trenutnim pravilnicima, dostupna su vam odmah pri prelasku mišem preko željenog polja u trenutku unosa ili uređivanja podataka. Sustav podrške na raspolaganju Vam je svakodnevno telefonski ili email-om.

FEATURE
  • Broj lokacija
  • Nadogradnje i ažuriranje
  • Sustav pomoći
  • Izvoz obrazaca u PDF
  • Administrator za tvrtku
  • VPN pristup
  • Prilagođeni sustav privilegija
  • Više tvrtki u sustavu
  • Tehnička podrška
Basic
Enterprise
Expert
  • neograničen

Više tvrtki u jednom

Verzija aplikacije koja je namjenjena tvrtkama koje se bave gospodarenjem otpadom i za druge tvrtke vode dokumentaciju omogućuje vođenje dokumentacije svih klijenata s jednog mjesta, a paralelno ostavlja mogućnost uvida i unosa podataka svakom klijentu posebno za njegovu tvrtku i lokacije.

Mnoštvo mogućnosti

• Izvoz podataka u PDF format

• Razrađene privilegije

• Usklađenost s propisima

• Olakšan i skraćen unos podatka

• Dostupnost s bilo koje lokacije




+385 (1) 3873 806

info@tel-it.hr