Automatizacija marketinga, prodaje i podrške uz tel-it CRM i moćne kolaboracijske alate za razvoj idealnog korisničkog iskustva i ekspresno povećanje produktivnosti u svakoj tvrtci.

Svestran alat za povećanje produktivnosti

Sveobuhvatno rješenje za marketing, prodaju i podršku iz ureda ili s terena. Naša CRM rješenja nude moćne kolaboracijske i organizacijske alate za razvoj idealnog korisničkog iskustva i povećanje produktivnosti. Automatizacija procesa pospješuje konzistenciju zadataka koje zaposlenici obavljaju uz pomoć podsjetnika, opsežnih izvještaja, kreacije i delegacije zadataka. Opsežni izvještaji o klijentima, zaposlenicima i njihovoj interakciji omogućuju bolje upravljanje i donošenje odluka te povećavaju potencijal za poboljšanja u poslovanju. Objedinite baze podataka Vaših klijenata, automatizirajte repetitivne zadatke i procese te omogućite zaposlenicima da se fokusiraju na vlastiti posao uklanjanjem viška radnji, podataka i informacija.


Opremite svoje zaposlenike kvalitetnim setom alata kako bi povećali produktivnost i zadovoljstvo klijenata.

Kampanje i podrška

Organizacija marketinških kampanja omogućuje uvid u uspješnost svake pojedine kampanje. Saznajte koje kampanje daju najbolje rezultate a koje ne opravdavaju uloženi novac. Vodite kampanje i odnose s klijentima emailom, telefonom, SMS porukama ili preko društvenih mreža. Pružanje podrške postojećim klijentima olakšano je uz tel-it CRM rješenja. Osigurajte brzu reakciju na korisničke potrebe, uočite kritične točke na vrijeme te smanjite broj reklamacija. Pregledavajte povijest odnosa sa svakim klijentom posebno te predvidite njihove buduće potrebe za Vašim proizvodima i uslugama.

Vodite profil svakog klijenta na jednom mjestu, za cjelu tvrtku. Tako su svi podaci ažurirani i marketing, prodaja ili servis uvijek imaju iste podatke.

CRM za mobilni svijet

Od sada ne morate trčati u ured da biste dovršili neki započeti posao ili poslali neki dokument klijentu. Uz naš CRM dokumenti, projekti, kontakti, narudžbe, kalendar itd. dostupni su ma gdje se nalazili a pregledavati i uređivati se mogu sa svih popularnih uređaja uključujući i pametne telefone i tablete. Ostanite povezani i u toku ma gdje bili. Mobilana verzija tel-it CRM-a daje vam ekspresan uvid u prodajne podatke i podatke o vašim partnerima na uređajima koje stalno imate sa sobom.


Ponesite soj CRM sa sobom kamo god idete, budite u toku i onda kada niste prisutni u uredu.

Vođenje projekata i razmjena datoteka

Posao se obavlja brže uz tel-it CRM i ugrađeni sustav zadavanja zadataka i vođenje projekata. Sveobuhvatni pregled zadataka koji zaposlenici obavljaju, interakcija s kupcima, sve na jednom mjestu. Uz to na raspolaganju vam je i sustav za razmjenu datoteka koje možete dodjeljivati određenim klijentima, računima, osobama. Dodajte svojoj bazi klijenata i ugovore, fotografije ili bilo koju drugu vrstu datoteke.

Imajte uvid u poslovanje u realnom vremenu, budite upoznati s kompletnom interakcijom svojih zaposlenika s klijentima i korisnicima.

Izvješća, jednostavan uvid u poslovanje

Nije lako imati pregled nad poslovanjem, pogotovo u realnom vremenu. Uz Teli-it CRM i to postaje lako. Grupirajte podatke koje želite pregledavati, filtrirajte ih i uspoređujte i dobiti ćete pregled poslovanja u realnom vremenu. Svaki korisnik sam može kreirati izvješća za one procese i događaje u tvrtci koji su njemu važni, tako da mu više nšta nemože promaći. Tel-it CRM Vam daje uvid u kompletan ciklus prodaje. Identificirajte trendove, uočite prilike, povećajte produktivnost i smanjite troškove uz ispravne i pravovremene odluke.

Praćenje stanja skladišta

Jednostavno praćenje skladišta, povezano s narudžbama i fakturama omogućuje sveobuhvatni pregled nad stanjem svakog pojedinog artikla u skladištu. Automatizacijom procesa prodaje i povezivanjem sa stanjem robe na skladištu izbjegava se nepotreban i repetitivan dio posla. Automatski potsjetnici upozoravaju vas kada količina neke robe padne ispod željene granice. Osigurahte si pravovremenu procjenu tako da vam je skladište uvijek optimalno popunjeno i da u svakom trenu svojim klijentima možete pravovremeno isporučiti robu.

FEATURE
  • Cijena
  • Opis
  • Prostor za datoteke
  • Kontakti
  • Kampanje
  • Kalendar
  • Izvješća
  • Nadzorna ploča
  • Email podsjetnici
  • Administratorski pristup
  • Reklamacije
  • Podrška korisnicima
  • Dodatana podešavanja
  • Integracija s drugim sustavima
  • Integracija telefonije
  • SMS integracija
Standard
  • 39 kn/korisnik
  • Osnovi paket
  • 200 MB
Medium
  • 59 kn/korisnik
  • najpopularniji
  • 2 GB
Enterprise
  • 139 kn/korisnik
  • Napredni paket
  • 10 GB

Skalabilnost

Tel-it objedinjeni komunikacijski sustav se izvodi sukladno potrebama i veličini poduzeća, ujedno imajući na umu i potrebe za širenjem u budućnosti. Takav pristup omogućava dostupnost tehnologije malim i srednjim poduzećima koja više ne moraju zaostajati za velikima.

Mnoštvo mogućnosti

• Prilagodljivost korisniku

• Automatske obavijesti putem emaila

• Nadzorna ploča

• Praćenje slijeda prodajnih aktivnosti

• Izvješća




+385 (1) 3873 806

info@tel-it.hr