Sveobuhvatno call centar rješenje obuhvaća sve što je potrebno za rad i poslovanje suvremenog call centra.
Usluga koju nudimo call centrima obuhvaća sve što je potrebno za suvremeno poslovanje. Jednostavan nadzor rada agenata i vođenje statistika te mogućnost prespajanja poziva, povratnog poziva u slučaju zauzetosti svih agenata, spajanje poziva najmanje zauzetom agentu itd. Jednostavna implementacija i brzina odziva u slučaju problema omogućuje neometan rad i smanjenje troškova call centra.
Pregledno i jednostavno sučelje omogućuje jednostavan rad bez ponekad bolnog navikavanja na nove tehnologije.
U svakom trenutku su vam dostupni ažurirani podaci o pozivima kako za call centar u cjelini tako i za svakog agenta posebno. Naša rješenja je moguće primjeniti u već postojećim call centrima na postojećim telefonskim centralama.
•pregled rada svakog agenta
•automatsko praćenje pauza
•najniži troškovi poziva zbog mogućnosti odabira više operatera
•automatski odgovor na poziv u slučaju zauzetosti agenata i to čim se prvi agent oslobodi