Ključ u ruke i ad-hoc asterisk sistemi
Nudimo usluge izgradnje i održavanja Asterisk sustava. Bilo da je riječ o “ključ u ruke” ili “ad-hoc” sistemima naša rješenja su u skladu sa svim važećim standardima, a implementacija je moguća i na postojećim serverima. Vršimo i dogradnju postojećih asterisk sustava te pružamo podršku ukoliko sustav gradite ili održavate sami. Ugrađujemo “billing” sustave u nove ili postojeće instalacije Asteriska za jednostavniji uvid u troškove telefoniranja. Sustav je moguće implementirati na korisničkoj centrali ili na našem serveru. Napredne opcije telekomunikacijskog rješenja su dostupne i u ovoj izvedbi: FoIP, Telefonska sekretarica, napradno baratanje sljedom primanja i slanja poziva, preusmjeravanja……
Usluge izgradnje i održavanja Asterisk sustava, sistemi “ključ u ruke” ili “ad-hoc” rješenja, implementacija je moguća na novim ili postojećim serverima.
Jednostavno održavanje uz proaktivni nadzor
Podršku nudimo preko telefona, interneta ili na licu mjesta. Jamčimo brzi odaziv na eventualne probleme u sustavu. Svu instaliranu opremu nadziremo 24 sata na dan što omogućuje brzu reakciju u slučaju problema s opremom ili problema u mreži. Sustav podržava i Proaktivni nadzor što omogućava održavanje i servis opreme uz sistemski nadzor, detekciju i korekciju problema prije njihove pojave ili prije nego što problemi eskaliraju. Primarni cilj nadzora i održavanja je izbjegavanje ili ublažavanje posljedica nastalih zakazivanjem opreme te izbjegavanje troškova povezanih s nedostupnošću komunikacijskih sustava.
Skalabilnost
Tel-it objedinjeni komunikacijski sustav se izvodi sukladno potrebama i veličini poduzeća, ujedno imajući na umu i potrebe za širenjem u budućnosti. Takav pristup omogućava dostupnost tehnologije malim i srednjim poduzećima koja više ne moraju zaostajati za velikima.
Mnoštvo mogućnosti
• postavljanje i promjena dial planova
• postavljanje i promjena SIP trunkova
• integracija s bazama podataka
• otklanjanje problema s hardverom
• otklanjanje audio problema