Vrijeme je da i tvrtke iskoriste prednosti koje im korporacijska društvena mreža pruža za povećanje angažmana djelatnika i za njihovu produktivnost u poslu.
Sveobuhvatno rješenje za internu komunikaciju nudi mnoštvo naprednih alata .U vrijeme kada su društvene mreže postale sastavnim djelom naših privatnih života i tvrtke moraju iskoristiti prednosti koje im taj način umrežavanja pruža za povećanje angažmana svih djelatnika i za njihovu produktivnosti na poslu. Društvena mreža u poslovnoj primjeni mora biti sigurna, robusna i držati se standarda a tehnička podrška mora biti na najvišoj razini. Tel-it b.productive rješenje za umrežavanje unutar kompanija, nevladinih organizacija i interesnih skupina nudi upravo to. Bogate kolaboracijske funkcije kao što su wiki članci, forumi, kalendar, blogovi, email i djeljenje dokumenata integrirane su oko preglednih stranica koje prikazuju aktivnost pojedinaca ili grupa i pažljivo su dizajnirane da potaknu aktivnost kod korisnika.
Korisnički profili omogućuju korisnicima personalizaciju profilnih fotografija, titule, radnog mjesta, kontakata, i obrazovanja. Svi profili su pretraživi iz centralne tražilice.
Pratite što vaše kolege djele s Vama, bilo da je riječ o dokumentima, projektima, zadacima, emailovima, linkovima, blogovima… Pratite aktivnosti grupa i timova. Kreirajte kolaboracijske grupe za vaše timove i projekte u kojima možete djeliti dokumente, zadavati zadatke, zajednički kalendar itd. Grupe mogu biti otvorene ili zatvorene, privatne ili javne a administratori grupa mogu upravljati članstvom.
Wiki članci su najjednostavniji način za kreiranje sadržaja dostupnog svima. Kreirajte dokumentaciju, bazu znanja ili procedura uz jednostavni korporativni wiki, a diskusiju unutar tvrtke potaknite internim forumom.
Jednostavno uploadajte datoteke, pregledajte ih i djelite s kolegama direktno s vašeg desktopa uz aplikacije za Android, iOS, Windowse, OS-X i Linux. Versioning omogućuje uvid u starije verzije istog dokumenta. Uz integrirani kalendar pregledajte vaše dnevne, tjedne i mjesečne obveze, za timove su dostupni i grupni kalendari koje djele svi članovi grupe.
Svaki korisnik uz svoj profil na korporacijskoj društvenoj mreži ima jednostavan uvid u email-ove, svoje datoteke, poruke, kalendar, projekte, zadatke i aktivnost, a za svaki novi događaj bilo da se radi o mailu, novom zadatku podijeljenoj datoteci ili sastanku koji mu je dodijeljen korisnik dobiva notifikaciju.
Korisnici na poslovnoj društvenoj mreži na raspolaganju imaju više kanala za međusobnu komunikaciju, mogu koristiti ugrađeni instant massaging, razmjenjivati privatne poruke ili slati mailove, a kod integracije s našim telefonskim centralama mogu se i direktno nazivati klikom miša.