Računarni sustav za jednostavnije upravljanje i gospodarenje otpadom

Svi potrebni obrasci

Temelj aplikacije za upravljanje otpadom su zakonski propisi koji reguliraju to područje. Aplikacija se ažurirara sukladno važećim zakonskim propisima te sadrži sve potrebne obrasce za proizvođače ili posjednike otpada. Unos podataka je jednostavan jer se podaci upisuju centralno na jednom mjestu a potrebni obrasci zajedno s izračunima se generiraju automatski. Svi obrasci iz prethodnih razdoblja se čuvaju na serveru uz redoviti backup za maksimalnu sigurnost podataka i jednostavan pregled u budućnosti.


Kvalitetan set alata koji olakšava posao i neprestano je ažuriran.

Sigurnost i pristup

Aplikacija ima napredan sustav privilegija koji omogućuje svakom zaposleniku uvid u potrebne podatke ali i onemogućuje mu pristup podacima za koje nema ovlaštenje za pregled ili unos. Privilegije se dodjeljuju za tvrtke ili lokacije a moguće je podesiti i prilagođeni sustav privilegija koji najbolje odgovara ovlastima u Vašoj tvrtci. Aplikacija radi veće sigurnosti koristi dvostupanjsku autentifikaciju a backupi svih podataka se rade na dnevnoj bazi. Rješenje je moguće izvesti i tako da je pristup moguć samo iz lokalne mreže tvrtke uz podešavanje VPN-a.

Sustav autentifikacije korisnika razvijen je tako da se korisniku mogu dodjeliti točno one ovlasti koje su potrebne.

Podaci dostupni svugdje

Od sada ne morate trčati u ured da biste dovršili neki započeti posao ili poslali neki dokument klijentu. Uz našu aplikaciju podaci su vam dostupni ma gdje se nalazili a pregledavati i uređivati se mogu sa svih popularnih uređaja uključujući i pametne telefone i tablete. Ostanite povezani i u toku ma gdje bili. Mobilna verzija aplikacije daje vam ekspresan uvid u podatke i obrasce na uređajima koje stalno imate sa sobom.


Ponesite sve podatke sa sobom kamo god idete, budite u toku i onda kada niste prisutni u uredu.

Pomoć koja olakšava posao

Posao se obavlja brže uz napredan sustav pomoći koji Vam nudi potrebne informacije baš onda kada ih trebate, pri upisu i pregledu podataka. Objašnjenja pojedinih polja i oznaka, usklađena s trenutnim pravilnicima, dostupna su vam odmah pri prelasku mišem preko željenog polja u trenutku unosa ili uređivanja podataka. Sustav podrške na raspolaganju Vam je svakodnevno telefonski ili email-om.

Više verzija programa omogućuje malim i velikim tvrtkama da odaberu paket sukladan svojim potrebama

FEATURE
  • Broj lokacija
  • Nadogradnje i ažuriranje
  • Sustav pomoći
  • Izvoz obrazaca u PDF
  • Administrator za tvrtku
  • VPN pristup
  • Prilagođeni sustav privilegija
  • Više tvrtki u sustavu
  • Tehnička podrška
Basic
Enterprise
Expert
  • neograničen

Više tvrtki u jednom

Aplikacija omogućuje vođenje zaštite okoliša ovlaštenim tvrtkama za više klijenata i lokacija s jednog mjesta, a paralelno ostavlja mogućnost uvida i unosa podataka svakom klijentu posebno za njegovu tvrtku i lokacije.

Mnoštvo mogućnosti

• Izvoz podataka u PDF format

• Mogućnost ograničavanja prava pristupa

• Usklađenost s propisima

• Olakšan i skraćen unos podatka




+385 (1) 3873 806

info@tel-it.hr